Friday, May 21, 2010

MJII...KKTMB...Majlis Perpisahan Tn. Hj. Mohd Fadhil


21hb Mei 2010, Satu Majlis ringkas perpisahan Pengarah KKTM Beranang iaitu Tn.Hj. Mohd Fadhil bin Ghazali telah diadakan.

Beliau akan berpindah ke ibu pejabat MARA Kuala Lumpur di Bahagian MIS. Beliau akan mula bertugas di sana pada hari Selasa 25hb Mei ini.

Beliau telah berkhidmat di MJII@KKTM Beranang ini selama hampir 6 bulan setelah mengantikan Tn. Hj. Shahruddin Bin Abd Hamid. Walaupun hanya 6 bulan di KKTMB ini, beliau telah banyak merancangkan gerak kerja untuk membawa MJII@KKTMB ke puncak kejayaan.

Majlis beliau bersama pelajar telah diadakan pada sebelah pagi sementara majlis beliau bersama kakitangan pula diadakan pada jam 3.00 petang. Antara lain beliau meninggalkan pesan supaya setiap gerak kerja yang telah berjalan mestilah diteruskan agar ianya menampakkan hasil di suatu hari nanti.

Beliau huga meminta semua kakitangan agar bekerja bersama-sama pengarah baru nanti demi masa depan MARA dan kolej ini khususnya.

Pesan beliau kepada pelajar-pelajar pula ialah supaya mereka sentiasa fokus dengan pembelajaran dan sentiasa bersedia belajar ilmu-ilmu baru.

Kepada Tn. Hj. Mohd. Fadhil, kami di MJII@KKTMB akan sentiasa mengenang jasa dan bakti mu di sini.

InsyaAllah, jika panjang usia kita akan bertemu lagi.

No comments:

Post a Comment